استشاره عن اللوتري

سُئل
|
0 إجابة
|
783 مشاهدة
اجتماعي

مساء الخير
انا كسبت في اللوتري ورقمي خمستلاف وشويه وانا ثانويه عامه وفيه شخص في حياتي وهو برده في سني وفي ثانويه عامه وقررنا نتجوز بعد الامتحانات الامتحانات اخرها 10/7 وسالنا كزا حد وقولنا هنملي ال ds دلوقتي ولما نتجوز هحط بياناته في ال ds بس احنا قلقانين نروح السفاره ونترفض ف هل فيه احتمال اننا نترفض ولا الدنيا هتمشي تمام؟

0 تعليقات

لا توجد تعليقات بعد

كن أول من يضيف تعليقاً

هذا الموقع محمي بواسطة reCAPTCHA وتطبق سياسة الخصوصية و شروط الخدمة من Google.