عن شركه فودافون

سُئل
|
0 إجابة
|
954 مشاهدة
اجتماعي

انا كنت في جايب خط فودافون وكنت محوله ل فاتوره المهم جت مكالمه دوليه بالغلط المهم كنت بسددها 800 ج ف الشهر راحت جاتلي 2725ج ووقفولي الخط وبيكلموني بيقولولي عملنالك قضيه لازم تسدد اللي عليك هل ممكن يعملو قضيه؟؟!

0 تعليقات

لا توجد تعليقات بعد

كن أول من يضيف تعليقاً

هذا الموقع محمي بواسطة reCAPTCHA وتطبق سياسة الخصوصية و شروط الخدمة من Google.