ماهو الوضع القانوني ليه؟

سُئل
|
0 إجابة
|
829 مشاهدة
إداري

صحبي شغال في مكان واتقبض عليه واتعمل محضر من الاموال العامه بتهمة ادارة منشأه بدون ترخيص رغم ان فيه تراخيص بس في بعض الاوراق ناقصه واتعمل المحضر انه صاحب المنشأة رغم انه موظف في شركة واتعرض علي النيابه وخرج بضمان محل اقامته هل كدا فيه قضيه ولو فيه الموقف ايه

0 تعليقات

لا توجد تعليقات بعد

كن أول من يضيف تعليقاً

هذا الموقع محمي بواسطة reCAPTCHA وتطبق سياسة الخصوصية و شروط الخدمة من Google.