الاسمرات المقطم استلم أهالى الدويقة
سُئل
|0 إجابة
|694 مشاهدة
عقارات
لو سمحت انا دلوقت هشترى شقه ف الاسمرات وهى حق انتفع وخايفه الجهاز يسحبه منى هل ف تنازل ف الهيئة ولا اعمل اى اضمن أن متتسحبش أو صحابه يرجع يضيقنى
0 تعليقات
لا توجد تعليقات بعد
كن أول من يضيف تعليقاً