ارث لم يوزع منذ اكثر من10اعوام
سُئل
|0 إجابة
|386 مشاهدة
أسرة
انا دلوقتي والدتي متوفيه من اكتر من10سنين انا واخواتي الاربعه عملنا اعلام وراثه لما ماتت بس اخويا الكبير اخد كل الورق اللي يثبت حقي في البيت اللي موجود هو 4ادوار ومش عارف اتصرف معاه ازاي حاولت احلها ودي ومعرفتش ومرضيش يبيع البيت ويديني حقي في البيت نهائي
0 تعليقات
لا توجد تعليقات بعد
كن أول من يضيف تعليقاً