عندي 3 اسئله بعد اذنكم
سلام عليكم
عندي 3 اسئله بعد اذنكم
1-توثيق الشقه في الشهر العقاري اتاجل لحد أمتي
2- هل لو وثقنا الشقه لازم صحه توقيع ولا مش هتغني عن صحه التوقيع
3-ضريبه التصرف يبتكون ع البايع ولا المشتري وهل بيضاف بند في العقد بيها ؟
لا توجد تعليقات بعد
كن أول من يضيف تعليقاً