تضرر من بواب العماره - 382299

سُئل
|
0 إجابة
|
306 مشاهدة
عقارات

سلام عليكم دلوقتي انا ساكن في برج اخر دور والبوابه اوضتها وطول الوقت صوت عالي وزعيق هيا وجوزها وعيالها وتقريبا نص اليوم من الصبح لحد المغرب قاعده فوق والعماره تحت فاضيه ولا حد يعرف مين طالع ومين نازل وملهاش دور في العماره حرفيا غير انها بتمسح السلالم يوم في الاسبوع ولا بتلم زباله ولا بتقعد تحت ولا اي حاجه وجوزها مش موجود طول الوقت ينزل الساعه 4 يرجع باليل ملهوش اي دور نهائي واشتكيت كتير لاتحاد الملاك وصاحب البرج ومفيش اي حد مشاها ف اعمل اي وزهقت ولا عارف انام باليل ولا الصبح من صوت زعيقهم والهمجيه بتاعتهم

0 تعليقات

لا توجد تعليقات بعد

كن أول من يضيف تعليقاً

هذا الموقع محمي بواسطة reCAPTCHA وتطبق سياسة الخصوصية و شروط الخدمة من Google.