اخد محامي تاني للدفاع
انا رافعة دعوة طلاق شقاق على زوجي .. و افكر في تعيين محامي تاني مع الحفاض على المحامي الأول . اي الآستعانة بهم الإثنين . هل علي ان اخد موافقة المحامي الأول ام ماذا ؟ هل هناك اجراءات تانية ؟
لا توجد تعليقات بعد
كن أول من يضيف تعليقاً